Sunday, November 27, 2016

Onlajn kupovina i sve o njoj!

 Follow my simple rules to help navigate you through your favourite  online shopping sites and save you from a case of buyer’s remorse!!:


Pre nego što počnem, mogu li prokomentarisati novu verziju bloggera? FENOMENALNA. Izviiiinite što me nije bilo, ja opet prazna obećanja, ali dobro, sad je stvaarno počela praznična sezona i već navire gomila inspiracije ☺ 

 I'm Only a Morning Person on Black Friday coffee shopping christmas thanksgiving shirt SVG file - Cut File - Cricut projects - cricut ideas - cricut explore - silhouette cameo projects - Silhouette by KristinAmandaDesigns:

Kao što znate, u Srbiji niti na Balkanu ne postoji Black Friday (na moju veeliku žalost), ali mnogi američki sajtovi shippuju, tj. šalju za Srbiju, a sutra je Cyber Monday! Uopšteno, Cyber Monday je nešto slično kao Black Friday, gde dobijate ooooooorgomna sniženja, samo onlajn ☺ I onda, basicaly, jedino što ćete u stvari plaćati je carina ☺ Ali ja sam tu da vas posavetujem kako da prođete što jeftinije ☺

Christmas Decorations.:

Prvo i prvo - zamolite roditelje da izvade PayPall. To vam je u principu onlajn kartica kojoj možete kupovati sa sajtova, ali više o tome možete pročitati na google-u ili negde. Bez PayPalla ste u principu u okrutnom svetu onlajn kupovine niko i ništa ☺Zatim, pre nego što vam išta kažem... Pazite se odakle poručujete. Kao što znate, internet ima i svoje loše strane. Pazite kome dajete adresu, pre svega. Ne govorim samo o onlajn kupovini sada, već i o prijavljivanju za giveawaye. Nikada ne znate s kim se petljate. Mislim da su zato giveawayi youtubera mnogo sigurniji, jer bloger je ipak anoniman, kakve god on slike imao na blogu. Ako znate da je blog pouzdan iz tuđih iskustva, onda se prijavljujte. Tako je i za onlajn kupovinu. Nikad ne znate za šta će se vaša adresa koristiti. 

 ≪✧✿ Bella Montreal ✿✧≫:


Što se tiče obične kupovine na sajtovima određenih prodavnica, prvo gledajte da li shippuju za vašu zemlju, a onda proverite na sajtu pošte vaše zemlje koliko bi koštala carina za predmet (i gramažu predmeta) koji poručujete. Na sajtu (pogotovo ako je šminka i kozmetika u pitanju) vam piše tačna gramaža i veličina onoga što poručujete, tako da to ne bi trebalo da vam predstavlja problem.

Stay home and shop online. You're too pretty to have to look for a parking spot #Fashion #Quote #ShopOnline:

Problem nastaje kod nepouzdanih sajtova kao što su ebay.com, alixpress, svi kineski sajtovi, pa i instagram i facebook stranice koje prodaju ,,original kozmetiku". Ebay je u 70% slučajeva pouzdan, znam iz iskustva, jer sam poručila fotoaparat koji mi je stigao neoštećen, i to novi, a tamo sam ga platila duplo manje. Na ebayu vam obično piše pored korisničkog imena nekog prodavca za čiji ste se proizvod odlučili ,,pouzdan prodavac", a prodavac je u obavezi da vam napiše neke kategorije, tj. da li je proizvod nov, korišćen, fabrički obnovljen itd. 

lightinthebox: “ The lightinthebox girl doesn’t need a boy when there’s online shopping.  ”:

Takođe, dobra stvar kod ebaya je što vam sam sajt vraća novac ukoliko uložite žalbu na prodavca, tj. ako vam je proizvod stigao u očajnom stanju. S druge strane, nisam sigurna da je to slučaj na kineskim sajtovima i alixpressu, jer je moja mama poručila dosta stvari tamo, a stigle su joj samo one po ceni do 10$, a sve malo skuplje što je poručila (pre tri godine) ni dan danas nije našlo put do nas. 

When I’m waiting for a really good online shopping package                                                                                                                                                                                 More:

Jedno veliko upozorenje koje želim da vam dam je da ni skoro jedna od onih instagram stranica koje prodaju Naked, Kylie Cosmetics, Victoria's secret i ostalo nisu prave. Jedina za koju ja znam da 100% prodaje pravo je Komšinica Sikret, ali kod nje je opseg cena sličan kao i Americi, ona proizvode samo čini dostupnim i kod nas. 

Uglavnom, moj zaključak je da možete da obavite FENOMENALNU kupovinu sutra, pogotovo božićnu! Javite mi obavezno ako ste nešto poručili, a ja ću da probam da nabavim one Bath and Body works novogodišnje proizvode! Želite li haul? ☺
Online shopping:

XXXX

Tijana

12 comments:

  1. Nikad nisam koristila onlajn kupovinu, i mogu priznati da me po malo plaši kupovati onlajn, tako da i ne planiram.

    justindream004.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Da te pitam nesto.Zasto brises videe na Jutjubu?Svaki put sve manje videa.Svaki video koji mi se svideo,a i nisam jedina,obrisala si.To je jako neozbiljno.Pravi jutjuberi to ne rade.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sad se bas vidi da hoces samo da hejtujes!! Marija Zezelj je obrisala pola svojih starih videa, a Jana vise od 30 starih videa na engleskom i to kad su imale mnogo manje subbova nego Tijana sad.... A Tijana je obrisala samo 4-5 videa

      Delete
    2. Trosite svoje dragoceno vreme na ove komentare.Jana je obrisala svoje videe na engleskom,jer je pocela da snima na srpskom.Marija je obrisala samo svoje prve videe i to je razmljivo.Tijana ne samo sto je obrisala prve,nego brise skoro svaki koji izbaci.Posle 2 nedelje videa vise nema?Fanovi me ne interesuju,ja sam postavila komentar njoj,i zamolila bih doticne da se ne ukljucuju bez potrebe.☺

      Delete
  3. Ne planiram kupovati onlajn jer mislim da me nekada mogu prevariti. Tako su prevarili moju drugaricu i više ne kupuje onlajn.

    lifeinmystyle311.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Slazem se da smo malo osakaceni sro se onlajn kupobine i crnog petka tice, ali i u nasim trznim cenrarima su se zaisya mnpgi popusti mogli naci :D
    Sjajan post, stvarno sidala odlicne savete :D
    Volela bih hauk stvari koje si naruvila danas, naravno, kad stignu
    novi post:Teen Queen

    ReplyDelete
  5. Odlicni saveti, slazem se apsolutno. I naravno da zelimo haul ako nabavis Bath and Body works proizvode :)

    ReplyDelete
  6. Odlicn post,ja planiram da kupujem sa feelunique sajta,volela bih da napravis BandB works haul.Pozdrav!

    ReplyDelete
  7. Odlican post i obavezno uradi haul ako kupis.

    http://nasemjesto.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  8. Odlican post!!!♥♥
    Pratim te pa ako mozes uzvrati,pls
    http://slsk04.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  9. Plaaniram kupovati preko ebay-a četkice za šminku.I zaista sam sada informirana,hvala ti na tome.Blog ti je odličan!

    Ako hoćeš možeš posjetiti moj blog i novi post,i naravno ako ti se svidi da me zapratiš :)

    girlpower.blogspot.com

    ReplyDelete

A vi kazete...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...