Saturday, October 15, 2016

Kad shopping groznica uhvati malo ranije...




Uhvatila sam sebe upravo u situaciji kako u imaginarnu korpu koju nikad neću platiti ubacujem najnovije Bath and Body Works zimske kolekcije... Neki će reći da sam luda, ali, ljudi, danas je ponuda bilo koji foam sapun za 2 dolara! TO JE CENA JEDNOG BABY LIPSA, ZA BATH AND BODY WORKS SAPUN. Šizofreničar i adikt, znam... U svakom slučaju, tu sam da (u oktobru!?) napravim komfornu atmosferu, da se vama ne desi ono što se meni desilo prošle godine, a to je gubitak prazničnog duha! Pa, ljudi, jesen vam je samo dobra priprema za zimu. Taj ,,tumblr cozy efekat".



Ja se ne šalim, račun mi je upravo izašao 184$. Na sajtu. Račun koji nikad neće biti plaćen (ali dobro, za tri godine ide osamnaesti!!!). Sreća, pa tata putuje sutra, pa ga možda i nagovorim da mi uzme bar jednu zimsku sveću, da se grejem, jer radijator ipak nije toliko zabavan, a sveće donesene iz Amerike su uveliko potrošene... Jer mini size... Ali dobro, uranjene božićne poklone verovatno skoro svako dobija, a ako uspete da se suzdržite od toga da ne tražite mami i tati nešto u septembru uz izgovor ,,ALI NEKA MI TO BUDE BOŽIĆNI POKLON", ili čak rođendanski poklon za sledeću godinu, svaka čast, nivo samokontrole vam je ogroman.




Jedan dobronameran savet je da ako već želite da protraćite u septembru, ili čak ranije, taj božićni poklon, trošite ga mudro, a ne kao ja na set lepljivih papirića iz Accessorize-a. Verujte mi, taj poklon sebi nikad neću oprostiti... Kako god, verovatno ste pretpostavili da me iz nekog razloga praznična groznica, ili sama ta sezonska, izuzetno drma ove godine, i da se već zavlačim u UGG čizme i VS dokolenice, jer zašto da ne, ipak je hladno? Ako ne počnem da vam pišem kako kititi jelku u novembru, ne znam onda, nisam uspela u životu. U svakom slučaju, razmišljam da li da snimam Vlogmas ove godine, ili da otvorim vlog kanal. Pišite u komentare!



8 comments:

  1. OMG THAT LOW PRICE ASDFGHJKL I CAN'T BELIEVE!! Lol, my mum just got back from America and she has brought us so many presents and I'm currently taking pictures of them all for an upcoming post! I am so excited and I want to go there by myself! I've never had a Bath and Body Works product, my mum hasn't been able to pick up a candle. I've promised myself that one day I will 'rob' their whole store. Well not literally. Just buy everything. ☺
    Vlog channel definitely!!! ❤🍁

    ReplyDelete
  2. Hhahahah kraljice! Tako i ja radim,odem na neki sajt i ubacujem u korpu stvari koje želim i onda odem vidjeti cjelokupni iznos za te stvari i budem ono kao wtf je li moguće da uspijem nabiti toliki račun (sreća pa ga nikada ne plaćam) lol .Napravii vlog kanal, vjerujem da bi bila jako dobra u vlogovanju <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ReplyDelete
  3. Tijana,vidim gubis ljude koji te prate?Dva komentara?Ajde ja da ti malo povecam broj.☺

    ReplyDelete
  4. Slikice su odlične! ☺❤

    milicinkutak123.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Iskreno bila bih presrećna kad bi snimala Vlogmas Tijana, to su moji omiljeni snimci ikada i čekam celu godinu na njih, tako da valjalo bi da ih i ti snimaš. :) Inače ništa ne brini mene je još u septembru uhvatila praznična groznica. :)

    ReplyDelete
  6. Sjajno, Tijana! Slazem se da je fall eugorija samo priprema za winter i holiday euforiju :D
    Divne fotografije :*
    Teen Queen

    ReplyDelete
  7. Bilo bi super da snimaš vlogmas videe,ali pošto znam da ima osoba koje nisu baš oduševljene tim videima,bolje da napraviš svoj vlog kanal

    ReplyDelete
  8. Kada ti je rođendan?
    P.S zasto su ti izbrisani svi stari postovi na blogu? Nisam odavno ulazila pa zato pitam. :/

    ReplyDelete

A vi kazete...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...