Sunday, October 09, 2016

Tijana's teaparty

Wanted to show you where I go to library and school... Something about Ljubljana. Would you like to know a little about the city? Where I would like to take you too someday. :):
 

Daaaa, odlažem Njujork post za sledeću nedelju, jer zaista, mislim da ima nekoliko stvari o kojima želim da porazgovaramo. I zato sipajte čaj, kafu, štagod, i počinjemo!

Prvo i prvo - teaparty postovi će postati teaparty postovi I VIDEI. Znam da je to velika promena za vas, ali jednostavno sam mnogo ređe ovde na blogu sada, jer više uživam u snimanju, pa sam rešila da povremeno okačim teaparty video, a povremeno post. Razlog je što sam osmislila genijalne stvari za jutjub, a blog je nekako više ono malo privatnije mesto, gde se zavučem i pišem o svakodnevnim stvarima.

Floral Garland Photo Backdrop from a First Birthday Garden Party via Kara's Party Ideas:

Što nas dovodi do druge novosti - moja ,,borba sa sobom" je bila prisutna prvenstveno zbog toga što je na mene vršen pritisak da sam se promenila, ovo ono, ali ja sad zaista kažem, i kažem za svagda - ovo je MOJE mesto, kome se ne dopada, nek izvoli i klikne X, ne mora ni da se vraća, brojka me apsolutno ne zanima, jedino što mi je bitno je da se neko pronađe u mojim tekstovima i da može na miru da ih čita, bez negativne energije.

U svakom slučaju, nema više PROM SAVETI, NEW YEAR DIY'S itd, moj stil pisanja je dovoljno sazreo da sam to prerasla, tj. da ga potpuno prenosim na youtube, jer je  lepše vama da te stvari gledate tamo, a meni je zabavnije i bolje kad su takve teme tamo. Blog je biblioteka, mojih misli, zapažanja... Naaaravno da tu uvek mora da se provuče i neki savet, ali iz životnog iskustva ovog puta, ne Pinterest iskustva. 


https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/56/0f/1b/560f1b084d8d880fb8b069896736125b.jpg

Ja ću se zaista potruditi i da izgled bloga ,,pretvorim" u miran kutak za čitanje, jer, verujte mi, pored sveg haosa u ovom svetu, jedan takav vam je potreban. U komentare, slobodno i anonimno, možete mi pisati neke teme koje vas muče, nešto čega mogu da se dotaknem, jer ovo je ipak moj dnevnik, u kome je valjda i logično pisati o svom životu, zapažanjima, onome što sam videla, čula, iskusila.


Vidimo se sledeće nedelje ☺

10 comments:

  1. So I wanted it to be!
    I was so relieved when you said you weren't going to stop writing, because honestly, that would be a world's end to me. It's a year now since I've discovered a blog's exsistance and every day I've been entering your blog's web adress in my Google search box. And if it weren't for you, I wouldn't grow up and become a mature person (well, at least more mature than I've been a year ago). Sooo, I guess I wanted to say: Thank you for not stopping writing and making US smile, because under that pressure I would have snapped long ago.
    - a loyal Tijanator ☺🤗

    ReplyDelete
  2. Otprilike,blog ce biti mesto za filozofiranje,a na Jutjubu cemo postici uspeh?Jel tako?Ipak,Jutjub pruza vise.Blog,pa ko to prati...Ne zelim da te napadam.Ali,nazalost to je realnost.Uvek bolje prolaze Jutjuberi i previše blogera je otislo u tu sferu.Osecam da ti blog postaje ne zrelije,nego praznije mesto.Iskreno.Procitaj neke svoje postove.Biblioteka misli,hmm volim stilske figure ,pogotovo metaforu.Eh,da nam ja starih postova,manje misli vise pozitive sa mislima.Ako me shvatas.Poy Tiks.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao, hoces li se ti umoriti ikad, znaci nista pametno nemas da kazes, neke prazne filozofije, da ispadne da se knjizevno i akademski izrazavas. Evo, dobijas aplauz od mene, slobodno ti piskaraj, i slobodno ne moras vise da mi pises da ne zelis da me napadas, jer se tvoje namere odlicno vide.

      Delete
  3. Drago mi je da si donela odluku kakve postove zelis na svom blogu. Glavu gore, pusti hejtere da hejtuju and shake it off.

    ReplyDelete
  4. Sjajan post Tijana!Jedva cekam da gledam ovu vrstu rubrike na Jutjubu.Ne brini se,svako pise i snima ono sto zeli.U krajnjem slucaju,ovo nije tvoja obaveza.Zrelije pisanje je samo plus za tebe,a blog uvek treba da predstavlja razliku.☺❤

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. Pa,drago mi je što si konačno donela neku odluku što se bloga tiče i definitivno se slažem sa time da ti je stil pisanja sazreo i u potpunosti te razumem. ☺♥
    -Pa evo mog problema..Zaista ne znam ni odakle da počnem..Problem je oko mog tate.Pa,on i ja smo oduvek bili na nekoj daljoj distanci,od kako sam se rodila,on je meni sve davao i kupovao,svakog dana kad bi se vraćao s posla,kupovao bi mi,skupe Winx lutke i ostalo...I eventualno materijalne stvari.I uvek kad ga vidim,obećava mi da će da mi kupi sve naj,iPhone 7 bla bla..Ali doduše,meni nije toliko stalo do tih materijalnih stvari,mislim znam da me on voli najviše na svetu i da bi dao sve za mene,ali me muči to što nikad,ali bukvalno ni jedan put nije izdvojio vreme.Vreme da se družimo i pričamo.Tako je čitavog života.Svakodnevno me kritikuje zbog sitnica.Na primer:naljutio se što mi je telefon na engleskom,što sam u jednu prostoriju ulazil najmanje petnaestak puta na dan,što sam odbila za dodatnu supu (pojela sam pun tanjir i kad je hteo da dosipa,ja mu kažem ne,ali ne čuje i zato sam mu malo glasnije rekla da neću),i ima još stvari,ali me mrzi da pišem.Pre neki dan mi se naljutio kad mi se telefon skroooz bio ukočio,što se dešava po prvi put i onda je na mene svalio krivicu i govorio mi je kako nikad ne brišem slike i kako sam ga do kraja napunila i da imam aplikacije koje ni ne koristim i pitao me je za svaku aplikaciju koja za šta služi (instagram,snapchat,watpad-ne znam ni kako se piše,clue itd.) i ja sam se na kraju rasplakala od muke i rekla mu sve što me muči,gore navedeno,kako nikad ne provodi vreme sa mnom i kako se uvek ljuti.A i generalno kad razgovaramo,trudim se da sa njim pričam o nečemu i nešto kažem i on me,ili ne čuje ili samo kaže 'aha' i nisam sigurna kako bi od toga mogla nastati konverzacija..Srce me je u tom trenutku,dok sam pričala i priznala šta sam sve držala u sebi,mnogo bolelo i previše sam plakala.Govorila sam i kako više voli moju sestru nego mene,jer je on svakodnevno grli i ljubi i PRIČA s njom..I on je na sve to odreagovao,je l je ona nekad dobila nešto novo od mene? Uvek dobija polovno od tebe..Što je bila istina,ali Pobogu nisam na to ciljala.I tako,nisam ništa rekla,n+smirila sam se,ali ipak još uvek stoji taj mali delić mene koji ne može prihvatiti.I ne znam zaista šta da radim,ne znam o čemu da pričam s njim više....
    Uskoro se vraća u Srbiju,pošto živimo u inostranstvu..A pod tim 'uskoro' mislim na ovaj petak :( Molim te,daj mi neki savet.

    -Verni Tijanator ♥♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Za tvoj problem,Tijana ti ne moze dati adekvatan savet,jer ima samo 15 godina i jako malo iskustva.Za to se obrati nekoj starijoj osobi,koja ce ti na pravilan i tebi prilagodjen nacin pomoci.Ovo su ozbiljne stvari,koje se ne resavaju savetovanjem jedne blogerke od 15 godina.Veliki pozdrav. -X

      Delete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. Tijana, zasto nema tvojih starih postova? :/ Bas sam uživala citati ih :)

    ReplyDelete

A vi kazete...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...