Sunday, October 30, 2016

2017. bucket list!

 :

Znam da ne izgledam kao takav tip osobe, ali obožavam da pravim bucket liste! Pred polazak u Ameriku sam je pravila, imam životnu bucket listu, letnji raspust bucket listu, zimski raspust bucket listu i šta već ne... Svake godine se trudim da ispunim što više stvari sa svog spiska, i mogu vam reći, izuzetno se radujem sledećoj godini, jer sam sebi rešila da zadam nemogućije (ZNAM da ta reč ne postoji) od nemogućih ciljeva ☺ Želite li da čujete? Dobro, čisto da upozorim, bez šlogova na moje bolesne ideje, ni sama ne znam otkud mi......



1. Uraditi ceo makeup look testerima iz Sephore

E sad, ja ovo na neki način jesam uradila, i to baš juče... Videla sam se sa dve drugarice iz Subotice i došle smo u Sephoru i onda nam je slučajno palo na pamet da njih dve skinu svu šminku sa lica (imale su bukvalno narandžasti puder) i da se našminkaju od luksuzne sephora šminke ☺ Ja sam stavljala samo ono od šminke što nisam imala na licu, a to je poprilično malo, pa zato planiram da do kraja 2017. uradim kompletan makeup look na sebi, samo pomoću testera iz sephore ☺


U pozadini sephora, ljudi prolaze, a njih dve se blendaju ☺

2. Posvetiti se 100% blogu

Pričala sam danas sa svojima, i tek sad sam shvatila kolika mene u stvari euforija uhvati kad pišem postove, ne znam zašto to ne radim češće ☺ Na jutjubu ne mogu da dam taj deo sebe koji mogu ovde, i to obožavam, i ja se nadam da ću uspeti i ovaj cilj da ispunim ☺

Great prop for photography > Color Smoke Grenade https://fancy.com/things/807797648496004855/Color-Smoke-Grenade?ref=Inspirationfeed:

3. Probati paintball

Ovo već godinama odlažem, jer sam čula da izlaze modrice i šta već po telu, ali za letnji raspust definitivno prva stvar koju ću da uradim je da probam ovo ☺ Verovatno ponovo sa Anddy i Milly (one gore budale što se blendaju po Ušću), jer su one najluđe osobe, koje će 100% pristati na sve moje ideje ☺ 

4. Biti 5.00

E sad, ja da vam kažem, gimnazija nije uopšte toliko teška koliko je meni problem što mi do nje treba sat i deset minuta. Teško da ću uspeti da imam pet iz hemije i nemačkog, ali što da ne pokušam? Makar ću tako motivisati sebe da radim više i da imam veća očekivanja, makar i ne ispunila svoj cilj na kraju ☺

White Broadway Table Top Mirror turns Ikea desk and drawers into your private sanctuary $399 www.VanityGirlHollywood.com:

5. Uštedeti novac za šminkersko ogledalo

Ne mogu sebe nazvati razmaženom, ali nikad u životu nisam sebi ništa kupila od novca koji uštedim, već po zaslugama sve dobijem na gotovs (SEM too faced palete, nju sam uštedela). U svakom slučaju, životna želja mi je da imam šminkersko ogledalo, sa svetlima i svim tim, i zaista želim da do kraja 2017. probam da uštedim za njega ☺


Naravno, imam ja još mnooooooogo drugih ciljeva, ali ovo je jedino što želim da bude gotovo-gotovo do 2017. Jako me interesuje koji su vaši ciljevi, tako da ih pišite dole u komentare ♥ 

Do sledećeg posta!

19 comments:

  1. Odličan post Tijana!Vrlo zanimljivo izgleda uraditi ceo makeup testerima iz Sephore.Inače da te pitam,kakvi su profesori u Petoj?Osmi sam razred,i zelim da upisem gimnaziju,ali nisam sigurna koju.Zato pitam.Koje je tvoje misljenje?❤☺

    ReplyDelete
  2. Jako unikantne ideje,tipicna Tijanina kreativnost :) Na prvi pogled mi se ucinilo da si ovo ti na prvoj slici inace haha,bas sam se jutros razmisljala kada ces objaviti novi post. ❤️ Srecno sa ispunjavanjem ciljeva :)

    ReplyDelete
  3. Divno! Srećno sa ispunjavanjem ciljeva! Veliki pozdrav :*

    ReplyDelete
  4. Sminkersko ogledalo je stvarno strava. Ja ga imam vec 2 godine i to je najbolja stvar koju posedujem. Doduse, malo je zastrasujuce kad se pogledas u njemu, jer vidis bukvalno svaku nepravilnost na svom licu. ☺
    A i ja bih zelela da budem sto bolja u gimnaziji, doduse ne ocekujem 5 iz matematike, ali sve ostalo nece biti problem. :)

    Na mom blogu je novi post, povodom 2 rodjendana bloga pa pogledaj. :)
    worldarounyo.blogspot.rs

    ReplyDelete
  5. I ja stedim za sminkersko ogledalo,tako da smo twins.Videla sam ga na jednoj instagram stranici,pa ako te zanima,mogu ti je posladi u DM.Ja sam se vec sminkala sa testerima iz Sephore,u Uscu,mada je to bilo malo teze jer su prodavacice mene i drugaricu gledale kao nismo sa ove planete ❤.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Zelje su sjajne i veoma abmiciozne!! Svaja cast, ali ti zelim da ih sve ostvaris! Ja sam odlucila da stedim za profesinalni aparat, i znam da cu jednog dana ustedetu, i na dobrom sam putu ;)
    Teen Queen

    ReplyDelete
  7. DESK ILI ROOM TOUR,MOOOOOOOLIM TEEEEEE❤

    ReplyDelete
  8. Prelep post! Mnogo su zanimljive ideje, pogotovo ovo za Sephoru! ☺❤

    Novi post
    milicinkutak123.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Odličan post. Takođe i moja želja je da i ove godine budem 5,00. Kao i želja za 'šminkerskim' ogledalom. Ali ja to ogledalo ne mogu nigde da nađem, da li znaš gde ima da se kupi? :)

    http://mirjanafashion.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  10. Ja sam napravila bucket list sa stvarima koje moram da ispunim do 30-e godine,imam ja mislim,negde odo 40-ak stvari,a hoću 50 sebi da zadam.Planirala sam da smislim bucket list za Novu Godinu,ali videću.
    Post je zaista mnogo dobar,mada je meni žao što ja brzo čitam i onda mi taj užitak(ako mogu tako da ga nazovem) jednostavno brzo prođe😿❤

    ReplyDelete
  11. Svi su idioti koji pisu komentare i nesto pitaju,jer ne shvataju da Tijanu njeni citaoci ne interesuju.

    ReplyDelete
    Replies
    1. STOP IT!!! Don't you realize that YOU are the one who she has no interest in. Tijana didn't find time to write, so? She will! Be patient and don't leave comments if you have nothing nice to say. Because this world is literally crazy and evil, and only nice people are needed in a situation like this. Sorry Tijana because I'm interfering, but these comments annoy me, too. And as for the Anonymous, I hope I didn't insult you, because that wasn't my point and I don't want to be a hater. ☺

      Delete
  12. Cao!Ako mozes uclani se u moj blog.Nov sam bloger,pa bi mi znacilo:)

    stefannnfull.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Savršen post. I ja imam nekih malih poteškoća sa nemačkim jezikom ali dobro je za sada. Inače je nemački težak jezik ali meni je nekako zanimljiv. Brojevi mi jedino predstavljeju problem ali valjda ću to vremenom savladati. Sve želje su zaista lepe i skromne i nadam se da ćeš sakupiti novac za to ogledalo. Nekako mi je baš smešna ona slika gde se tvoje prijateljice šminkaju. Sve u sve super post. I da pratim te i na jutjubu i zaista ti i to dobro ide.

    ReplyDelete
  14. http://magicworldofpanda.blogspot.com/ follow her she will follow u

    ReplyDelete
  15. imamo veoma slicne ciljeve! Odlican post!
    Uclanila sam ti se na blog uzvrati ako zelis:http://janasofija.blogspot.rs/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Budalo,ona nema gedzdet za uclanjivanje...Boze samo prekopirate svima isto da biste skupili pratioce...

      Delete
    2. Znam da ovo nije mesto za svađu ali ja se slažem sa anonimčem. Ove Jana i Sofija samo pišu super post i posle milion njihovih linkova.
      Možda su polovina njihovih pratilaca tako zaradile. Zaista prezirem to.

      Delete
  16. Odlican post!
    Uclanite se na moj blog,nova sam,uzvracam :D
    http://trilasworld.blogspot.rs/

    ReplyDelete

A vi kazete...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...