Sunday, August 14, 2016

Pustolovina zvana Amerika #1 - Los Anđeles


















Eh. Sad se osećam kao juče kad sam stigla i svi su me saleteli, a ja ne znam šta pre da pričam. Probaću redom, ali ne garantujem. Prvo aerodrom. Ustajanje u tri ujutru, ovlaš spremanje, proveravanje top 3 stvari (kamera, telefon, žvake). Usput mi pukne gumica na pletenici. Suviše uzbuđena primetim tek četiri sata kasnije, u avionu. Tročasovni let do Frankfurta prespavam, ustanem samo u vreme užine, pite s limunom. Trinaestočasovni let do Los Anđelesa. Već premorena, ulazim u avion i vrištim od sreće (jer mi se može, izgeda ☺). Mama me smiruje, ali znam da je i ona na ivici, a jako se plašila tog leta.



Normalno, ne osećam se kao da se dešava meni, već nekom sa strane. Postajem neobično smirena, jer i dalje ne verujem. U avionu puštam film Pepeljuga, i to je definitivno jedini film koji sam izdržala da odgledam do kraja. Nije mi se dalo. Inače, da li je neko svestan koliko je hrana u avionu ukusna, POGOTOVO kad putuješ 13 sati? Ostatak puta je prošao u preslušavanju različitih albuma, uključujući Taylor Swift - 1989, ceo, i to mi je sad omiljeni album. 


Da ne dužim, slećemo. V A U. Ja naravno skičim, kad naletimo na Starbucks (koji je na svakom koraku) isto skičim, kad naletimo na bilo šta o čemu sam sanjala. Osećaj je predobar, znate? Slikam i najveće nebuloze oko sebe, jer želim što više tog sveta da sačuvam za sebe. Uzimamo neki taksi i naravno nas vozi do hotela. Na radiju sve muzika koju znam, ja bez reči. Samo gledam. Gledam kroz prozor. Skičim i dalje. Los Anđeles je neobično miran grad, očekivala sam nešto mnogo bučnije. Nema ljudi po ulicama, svi se služe uberom ili kolima. Starbucks BUKVALNO svuda.





Naravno da je celo to iskustvo bilo neverovatno, i možda najviše žalim što nisam imala pravu profesionalnu vlog kameru da vam sve prikažem u najboljem mogućem svetlu, ali kamera na mom telefonu je sasvim solidna, poslužiće. 




A sutradan - Diznilend. San svake osobe, svakog tinejdžera, deteta... E ovako. Jedna priča pre svega. Kada su moji baba i deda išli u Pariz, komentar mog dede na Diznilend je bio ,,Neću da idem tamo, nisam došao u Pariz da gledam Mikija i Paju". Kada se vratio - potpuno druga priča. Diznilend je mesto iz mojih snova, toliko SVEGA. Prvo, veoma je sličan Diznilendu u Parizu. Drugo, toliko je magičan. U glavnoj ulici su sve radnje, i u jednoj ima kao deo gde dobre vile sređuju devojčice koje uz kupljenu haljinu doplate neku određenu sumu.




 
Vožnje su jako slične kao u Diznilendu, ali nije to ono što volim kod njega. Atmosfera, niste svesni. Kada smo upoznavali princeze, svaka je imala svoju ulogu, nije samo bilo ,,Dođi da se slikamo i kraj", već su pričale s nama kao da smo u crtaću. Ljudi, ljudi su toliko fini, i sad ne pričam samo o Diznilendu, već svim gradovima u kojima smo bili, i pozdrav za moju drugaricu iz aviona, Emily. ♥








U svakom slučaju, na kraju Diznilenda sam se rasplakala, bio je i vatromet, i parada, i sve. Inače, interesantno je što, kad smo bili u Parizu, potrefilo se da smo bili baš na dvadesetoj godišnjici njihovog Diznilenda, a u Kaliforniji na šezdesetoj ☺ Parade sam vam snimila, tako da samo da to ćete videti u vlogu ☺




Zatim, sutradan, Universal studio. LJUDI MOJI. Ono nije realno.Prvo, hodaš i ne veruješ. Drugo, odjednom je pred tobom Despicable me, sa sve Gruovom kućom i Super Silly Fun Landom (I TO AKVAPARK VERZIJA!!!). Stojiš onako zabezeknut, slikaš, snimaš, ne znaš da li da plačeš od sreće ili...Naravno odmah se slikamo sa minionom i žurimo na vožnju. 








E sad. Unutra je to napravljeno do detalja, SVAKOG detalja. Vožnja nije smela da se snima, ali je to u principu vožnja u kojoj ti postaješ minion i letiš u nekoj komori, sa sve 3D naočarima. I na kraju te kao slučajno opet pretvori u čoveka. Komora u kojoj sediš se samo klati i stvara utisak kretanja. Efekti u vidu prskalica, vetra i mirisa su napravljeni do detalja. Onda izlaziš i imaš podijum na kome vidiš sebe na ekranu i pored minione koji plešu, pa izgleda kao da si sa njima. Napolju je prodavnica, a ispred Super Silly Fun Land akvapark. 





Onda smo otišli u Harry Potter deo, koji je napravljen kao Hogsmeade, sa sve Butter Bearom, Hogwarts expressom, Hogwartsom... Za Harry Potter vožnju se čekalo baaaaaaaš dugo, a taj dan je bilo 40 stepeni, pa sam ja na pola reda izašla, jer inače imam problema s nesvesticom i niskim pritiskom.




 Posle smo išli na Simsonovi vožnju koja je po meni najbolja! Svi efekti su urađeni do detalja. Zatim smo išli na Mumiju i Jurrasic park, i obe su bile takođe predobre. ONDA.

ONDA.

ONDA.

ONDA.

 http://attractionsmagazine.com/wp-content/uploads/2016/06/image013.jpg

Walking dead. LJUDI. LJUDI. NAJBOLJA STVAR IKAD. Ovako, ko ne gleda seriju, verovatno ne zna da je radnja uglavnom vezana za mentalnu ustanovu i epidemiju zombija. Cela ,,vožnja" je napravljena kao mentalna ustanova. Sa sve leševima, bolničkim stvarima, krvlju... I živim glumcima. Teoretski, ti ideš kroz bolnicu, sam, i sa strane iskaču živi glumci i plaše te. Bore se međusobno... U jednoj sobi čak ima kavez iz kog oni pokušavaju da te odvuku u njega. I GLUMA JE SAVRŠENA.

 

E sad, tamo sam se toliko plašila da izvadim kameru, pa nisam slikala, ali kucajte na internetu i videćete.

Onda smo isli na neke specijalne efekte i na neku predstavu sa kaskaderima iz poznatih filmova, npr. Divergent.


I ostala tri dana u Los Anđelesu smo uglavnom bili u šopingu, na stazi slavnih, obilazili ulice itd. Ali nije bilo ničega uzbudljivog kao što su Diznilend i Universal. Nadam se da ste uživali u prvom delu postova iz Amerike, za dva- tri dana ide i post iz Vegasa, kao i vlogovi ☺ 

Volim vas puno i hvala na strpljenju♥

XXXX

Tijana

29 comments:

  1. Aaa joj a tebi je stvarno bilo predivno.Sada sam stvarno zavolela Ameriku,i jedva čekam da odem tamo kod porodice,ne znaš koliko se radujem,vidi se da si se divno provela.Verovala ti nikada nisam čula za seriju Walking dead,haha ali ovo izgleda perff*___*

    ReplyDelete
  2. Predivno ^_^ Ljubomorna sam na tebe, hahaha. Diznilend je prelep, životni san mi je da odem tamo. Obožavam "The Walking Dead", ali nisam znala da ovo postoji, stvarno je sve presavršeno ^__^

    mojkutakblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Slike su odlične ♥ drago mi je da si se lepo provela :)

    beautyandstylebyemma.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Drago mi je sto si se divno provela! Preko cega si isla? Mozda ubedim mamu ona i ja da idemo :)

    girl-hashtag.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Drago mi je da ti je bilo lepo, nadam se da ću do šesnaeste godine uspeti da odem na usavršavanje u Ameriku i vidim sve ovo. FENOMENALNO je, inače, sve vreme sam pratila na instagramu šta se događa i mislila sam da će vlogovi biti spektakularni, ali ovoliko... ni na kraj pameti mi nije bilo ☺
    allKatie

    ReplyDelete
  6. Predivno znači oduševila sam se, blago tebi. Toliko želim da odem tamo, omg. A mislim da "Walking dead" ne bih preživjela, umrla bih, hahahahaha.

    ReplyDelete
  7. Meni je ovo savrseno. Predivno apsolutno i fenomentasticno! Ne znam sta bih ti rekka osim da zelim ovakav provod. Jedva cekam vligove i naredni post o Vegasu, a do tada cu plakati i ljubomorisati u svojoj sobi... xD Teen Queen

    ReplyDelete
  8. Znači N E M O G U...
    Ovo je toliko predivno! Posebno deo sa Walking Dead serijom i Divergent! NAARAVNO I HARRY POTTER!

    Objavljuj brže drugi deo i te vlogove!

    ReplyDelete
  9. Ljubomorna sam na tebe, Bae! Pratila sam tvoju avanturu na instagramu i sada kad ovo citam osecam se kao da sam ja bila tamo. A nakon zavrsetka citanja imam samo jos vecu zelju da posetim Ameriku.
    Nakon ovog putovanja, imas li zelju da zivis tamo?

    ReplyDelete
  10. Ajmee kako divan post. Fotke su tako predivne, želim u Ameriku. Ii želim ići u ovaj dio koji ima veze s Walking dead-om i i Potterom:D♥

    ReplyDelete

  11. San, san, san!! Sve je tako divno, jako bih voljela da imam priliku posjetiti USA jednog dana! Slike su divne, ti još divnija! <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ReplyDelete
  12. Pogledala sam post u jednom dahu!Dok sam sve ovo gledala samo sam govorila WOW.Drago mi je što si tamo otišla i odlično se provela!Divan blog usput.♥

    Ako želiš pogledaj moj blog.
    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  13. Ne mogu da verujem. Gledajući slike i čitajući tekst osećam se kao da ja sve ovo proživljavam. Los Anđeles mi je san već duži niz godina, i prosto sam obećala sebi da ću jednom otići tamo! Prosto si me osvojila time što si posetila deo posvećeh Harry Potteru, njime sam opsednuta poslednjih dana! Još jednom, predivan post i odlične fotografije!

    Lifelover's diary

    ReplyDelete
  14. Sve zvuci tako predivno...Narocito minioni hah..
    mimmi-corner.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. WOWWW BLAGO TEBII!!Drago mi je da si se divno provela i ispunila svoj san ❤

    ReplyDelete
  16. Aaa predivno je sve Tijanaaa, mnogo sam ljubomorna. Drago mi je sto si se lepo provela ♥

    ReplyDelete
  17. Predivan post!Verujem da ti je bio divno!Drago mi je da si se lepo provela!Jedva čekam drugi deo!Sve slike su savršene!♥♥♥♥

    Ukoliko možeš,želiš i hoćeš poseti moj blog, nova sam. Nadam se da ćeš mi ostaviti komentar i dati savet,jer si iskusnija. ♥♥♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs

    ReplyDelete
  18. Aaaa predivnoo.. Meni je san da odem u LA. Objavi što pre drugi deo i te vlogovee. Ali deo sa HP mi je najomiljenijii

    ReplyDelete
  19. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  20. Odličan post. Srećnica si što si otišla u Ameriku, dva puta bila u Diznilend, jednom u LA jednom u Parizu i što si posetila Universal. Jao, zavidim ti što nisam bila kod Harry Potter-a. Ako želiš posetiti moj blog i pročitati moj zadnji post klikni ovde.

    -Šehada xx

    ReplyDelete
  21. Ne znam da li da te mrzim ili da ti se divim, stvarno. Znaci aaaaaaa. Citam post 4 put i idalje ne mogu da verujem koliko je savrsen. A slike. *-* Stvarno je divno sto si bila tamo, ali moram pohvaliti to kako si prelepo prenela sve tvoje utiske na nas. :)

    Na mom blogu je novi post o odrastanju pa pogledaj. ☺
    worldarounyo.blogspot.rs

    ReplyDelete
  22. Zaista savrsen post! Slike su odlicne, sve si nam lepo objasnila i opisala da imam utisak da sam vec posetila sva ta mesta lol. Jako sam ljubomorna, ALI u pozitivnom smislu! I ja bih veoma volela da posetim nekoliko gradova u Americi, valjda hocu nekada. Jedva cekam sledeci post! xx

    http://dearmissmodern.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  23. Heeei,slučajno sam naišla na tvoj blog, i drago mi je da jesam!
    Postovi su odlični i ideje su extra kreativne i zanimljive :)
    Samo tako nastavi! <3
    Imaš moj follow,ako želiš uzvrati :)Iii daa počinjem pisati knjigu,na zadnjem postu je kratki uvod,ako možeš pogledaj i napiši mi mišljenje,jer bi mi tvoje jako značilo <3

    Boomy's Place

    ReplyDelete
  24. Ćao Tijana,mislim da si prelijepa i stvarno super samo tako nastavi.Gledam te i na youtubu i stvarno si savršena.Ako želiš pogledaj moj blog <3

    ReplyDelete
  25. O, kako je ovo divno, oduševljena sam.
    Hvala za ove minute uživanja.

    ReplyDelete
  26. Tijana prelijepa si,obožavam da čitam tvoe postove.Pratimte i na blogu i na youtubu.Savršena si,ako želiš pogledaj moj blog kada budeš imala vremena<3

    ReplyDelete
  27. Tijana kad ce novi post?Nedostaju mi normalni postovi,stalno neke wishliste,kineski sajtovi i sl.Nema starih postova pa da citam to...Molim te objavi nesto novo.Volim te!❤

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma kad je Tijana poslednji put objavila wishlistu??? Kapiram da je volis, ali budi relan/realna sto se zelje tice. Jer listu zelja o kineske sajtove si moza videla/o na nekom drugom blogu, a ja na Tijaninom to nisam godinu+ dana, tako da... (nije hejt, samo sam morala da odhovorim, jer stvarno mislim da posle svega syo je tijana pisala, nije u redu da joj se ostavi komentar kakav si ti napisao/la i da se od nje trazida se vrati 'stara Tijana'... )
      :)

      Delete
    2. Ja nisam mislila na Tijanine postove,vec na postove drugih.Sledeci put bolje citaj i shvataj.😘

      Delete

A vi kazete...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...